Uit een recent artikel op Vakantienieuws.nl blijkt dat Nederlanders niet altijd even prijsbewust zijn als het gaat om het boeken van vakanties en reizen. Zo blijkt uit een onderzoek van Ebookers dat Nederlanders vaak het gevoel hebben dat zij voor een vakantie teveel betalen, maar dat hen niet weerhoudt van een aankoop. Hoe dat kan?
Beroepspsycholoog A. van Hecke heeft de volgende mogelijke verklaring voor het on-Nederlandse gedrag: "Bij vakanties of reizen speelt emotie een veel grotere en beslissende rol dan de prijs- kwaliteitsverhouding. Nederlanders wijk daarom duidelijk af van het normale beslissingsproces, zij gaan op vakantie om een goed gevoel te krijgen. Ellenlange prijsvergelijkingen en speurtochten langs talloze sites dragen niet bij aan hun vakantieplezier." Consumenten zien door de bomen het bos niet meer, want er zijn simpelweg zoveel aanbieders dat het lastig is om een keuze te maken welke site op welk moment het beste aanbod heeft. Sounds reasonable.
Vanwege dit probleem de website Lastminutevoorjou.nl namelijk opgericht. Nederlanders houden er nou eenmaal niet van om teveel te betalen voor een welverdiende vakantie, en terecht. Nederland telt veel reisorganisaties die allen hun lastminute vakanties op hun eigen website aanprijzen. Erg onoverzichtelijk en onhandig om op zoek te gaan naar een lastminute aanbiedingen die aan jouw eisen voldoet. Lastminutevoorjou.nl biedt de oplossing voor deze helse zoektocht, op 1 website vind je alle actuele lastminute aanbiedingen voor zonvakanties, bungalows, wintersportvakanties en stedentrips van topaanbieders als Beachmasters, Kras, Husk, Gogo, Ferio, Corendon, Sunparks, Sunweb en Center Parcs. Geef je wensen aan in de zoekmachine en vindt een actueel overzicht van lastminute vakanties die bij jou past!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.